Debut lk2

Så har vi det avklarat debuten i lk2 och den gick åt skogen:S. Koala började med att morra på en fotograf hon tyckte såg lurig ut i det fria följet och kunde inte riktigt släppa det så där tappade vi båda fokus. Jag klantade till mej på fjärren som vi skulle fått en 10:a på om inte jag legat kvar med handkommandona hela momentet, fick väl lite hjärnsläpp;). Så här i efterhand kan jag känna att vi givetvis skulle gått fram till fotografen Koala fått se att det var en människa & inte ett spöke som siktade på oss med ett konstigt teleskop;)) men man lär sig av sina misstag & det är lätt att vara efterklok. Husse tyckte det var bra att vi fick lite motgångar så vi ser att det inte alltid går halvbra/bra utan att det ibland går åt skogen, får väl erkänna att det ligger nåt i det. Jag gjorde iaf ingen större affär av detta för Koalas del utan skrattade bort det & lilltjejen fick en belöning som om vi vunnit det hela .Pannkakor & slicka vispgrädde från vispen:)! Nu är vi vet vad vi har att öva mer på är vi taggade att anmäla till nä tävling!
Här kommer våra resultat:
Läggandet:10 Fritt följ:5 Läggande:8 Inkallande:9,5 Sändande m ställande:0 Apportering:0 Fritt hopp över hinder:7,5 Fjärr:0 Helhet:7
Nu över påsken har vi finaste kusin Moije på besök, så mysigt!
Igår tog vi en promenad  skändla med moster Madde, jättemysiga slingor mitt i skogen. Kan inte fatta att jag missat dessa rundor:)
Idag hade påskharen gömt ägg i trädgården så spännande tyckte vovvarna:)
Koala var lite mer försiktig men fick upp ägget och hittade...
påskharens svans?;)



Moije hade en mer effektiv stil, kastade ägget i marken & fick snabbt fram svansen:D



Till sist en riktigt Glad Påsk till alla vi känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0