En toppen dag

Idag har det varit en riktigt intensiv dag, men så rolig. Det började med finbesök av Koalas kompis "Prillan" med Matte och tant Berit & Mattias.
Ska vi busa lite?
Sen bar det iväg till bk för att träffa nästa kompis, Bullen med matte:). Var tänkt att vi skulle träna lite rally vilket vi oxå gjorde men så slutade Bullen & Kattis på agilityplan & Koala & jag med lite lydnadsträning. Jag har lagt om träningen på rutan lite & testar med att öva in ett framåtkommando, jag skickar henne med "framåt" & när hon börjar springa kastar jag en boll över huvudet på henne som belöning. Detta har faktiskt funkat riktigt bra, testade idag på plan att sända henne mot rutan med "framåt" och fick till det riktigt snyggt:).
Dessutom mötte vi en sjölundare som oxå var där för att träna, Ronja/ Sjölundas Jina med matte. Alltid lika kul att träffa andra sjölundastjärnor:)).
Så efter en sådan här dag var vår lilla docka ganska trött & då kan det se ut så här i prinsessängen;).
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0