Promenad med matte & husse!

Idag har hör & häpna jag varit på långpromenad i skogen med husse & matte! Det hör inte till vanligheten för det mesta är det bara en av dom som e med mej på mina promenader nån måste ju alltid vara hemma & passa draken, men idag var draken på dagis & jag fick husse & matte alldeles för mej själv!
Matte la ett spår till mej i början av promenaden som jag fick gå när vi gått våran runda, jag missade en pinne men det gör inget sa matte huvudsaken var ju att jag hittade min fina råtta som matte gömt i slutet av spåret:)).
Jag & husse ser nästan likadana ut i våra jackor:))

Jag e jätteduktig på att gå spångarna, säger matte!

Min matte & jag tittar efter älgar;)

När man sprungit i skogen & sen spårat är det skönt att vila ut på puffen som jag & draken tiggde till oss hemma hos Oma!

Ha en skön helg alla 2 & 4-benta, det ska jag!
Tass/ Koala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0